KITEE
Kari Sarkkinen
Syrjäsalmen uuden rautatiesillan rakentajat olivat tiistaina klo 16 jälkeen huomanneet vanhan sillan alapuolella ratapenkassa kytöpalon. Palon laajuus sepelikössä noin 3 neliömetriä.
Pelastuslaitoksen tiedotteen mukaan rakentajat olivat saaneet palon rajattua tehokkaalla alkusammutuksella. Alkusammutuksessa käytettiin jauhesammutinta.
Kiteen pelastusyksikkö sammutti lopun kytöpalon ja kasteli paloalueen ympäristön.